DUIKEN - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Fred Bruijn - WaarBenJij.nu DUIKEN - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Fred Bruijn - WaarBenJij.nu

DUIKEN

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

12 Mei 2007 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Een poosje geleden ben ik samen met Fernand begonnen met duiken, heb nu mn padi gehaald, das een duikdiploma. Ben al 2 keer wezen duiken in Ohman, das een staatje verderop, en in Fugera, dat licht daar weer naast. duiken is echt een mooie sport, je hoeft je niet in te spannen, lekker een beetje dobberen in het water, beetje eten tussendoor. En aan het eind van de dag ben je helemaal naar de klote. Ik ben ook nog een duitser tegen gekomen met een onderwatercamera, dus die heeft ff foto's voor ons gemaakt.

  • 15 Mei 2007 - 22:18

    Edith:

    Hey fred,
    Relaxed hé dat duiken! Ze noemen het ook wel een sport voor luie mensen, dan maar lui hoor ;-)! Die foto's zijn wel goed helder zeg. Maar wat hebben jullie een groot pak aan (ik bedoel ook benen en armen helemaal beschermd), ik had van ilse begrepen dat t water in Dubai nogal warm is, dan heb je dat toch niet nodig?

    Veel plezier nog, maak nog n paar mooie duikjes, want in de Noordzee heb je vast niet z'on mooi zicht!

    Groetjes, Edith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2007

krabben spiesen

12 Mei 2007

cultuur snuiven

12 Mei 2007

Parijs Dakart

12 Mei 2007

DUIKEN

12 Mei 2007

Skien in dubai
Fred

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 5396

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: