Parijs Dakart - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Fred Bruijn - WaarBenJij.nu Parijs Dakart - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Fred Bruijn - WaarBenJij.nu

Parijs Dakart

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

12 Mei 2007 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Van de week ben ik een keer met Ardie, das het baasje hier, en zijn auto,een Padjero, de woestijn in geweest, vol gas over de duinen scheuren, met achterin de auto 2 grote scheppen een krik en een compressor. Heb zelf ook een tijdje gereden, en ben maar 4 keer goed vast komen te zitten. is echt een superwijze hobby, AC-DC volgas aan en alle agressie verdwijnt.
Tijdens deze parijs-dakart rit heb ik voor het eerst ook weer wat bekends gezien: zwart bonte koeien!

• 15 Mei 2007 - 22:31

Edith:

Hey fred,
    Als je wilt kun je kamelen ook in Nederland houden hoor! Een oud klasgenootje van mij is een kamelenmelkerij begonnen, althans hij is bezig met opzetten en heeft al een aantal drachtige kamelen lopen!
    Wat betreft koeien in de woestijn, ik geloof dat in Saoudi Arabie de grootste melkveehouderij van de wereld staat in de woestijn! Ik dacht iets van 50.000 koeien....
    Maar die koeien hier zijn wel erg schraal...!
    Gaaf trouwens dat woestijn races, als je je schep en krik maar mee neemt ken er weinig fout gaan!

Enjoy!!!

Groetjes, Edith